ΘΕΜΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΙΠΟΛΥΣΗΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για λιπόλυση 

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι, θεωρούν πως για να κάψεις λίπος, πρέπει να κάθεσαι με τις ώρες στο γυμναστήριο ή να τρέχεις ασταμάτητα στον διάδρομο.

Τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά!

Η Επιστήμη της Διατροφής & της Άσκησης, είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, και αν κάποιος δεν γνωρίζει ένα απο τα δύο σκέλη, χάνει ένα τεράστιο ποσοστό επιτυχίας για τους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται.

Όσον αφορά την άσκηση, υπάρχουν 2 τρόποι με τους οποίους μπορεί κάποιος να δουλέψει:

1ον Συνδιασμός αντιστάσεων (Βάρη – ιμάντες) και αερόβιας (χαμηλή ως μέση ένταση τρέξιμο ή ποδήλατο)

2ον Εναλλαγή Υψηλής & Χαμηλής Έντασης αερόβιας άσκησης.

Προσωπικά προτιμώ τον 1ο τρόπο, γιατί καίει συνεχώς λίπος καθόλη την διάρκεια της ημέρα, και διατηρεί ή και αυξάνει την άλιπη μυική μάζα, χωρίς τρομερή καταπόνηση, και με πολύ μεγάλη ασφάλεια απο πλευράς τραυματισμών.

(Εκτός αν μιλάμε για αθλητές υψηλού επιπέδου ή επαγγελματίες αθλητές)

30-45 λεπτά βάρη 3-4 φορές την εβδομάδα είναι αρκετά απο πλευράς αντιστάσεων, αρκεί να δουλέψεις έξυπνα, με την νοοτροπία αθλητή και όχι bodybuilder.

Mεσαία βάρη, μικρά διαλείμματα, πολλές μυικές ομάδες ή και όλο το σώμα σε 1 προπόνηση.

* Δεν απομονώνουμε μυικές ομάδες, αντίθετα, προσπαθούμε να ενεργοποιούμε όσο περισσότερες μυικές ομάδες γίνεται *

Αυτή η στρατηγική προπόνησης χρησιμοποιεί τις ορμόνες μας, ώστε να αυξήσει δραματικά την καύση λίπους!

Επίσης διατηρεί χαμηλά τον καταβολισμό, αυξάνει πολύ τον μεταβολισμό και την καύση λίπους!

Με ποιον τρόπο;

Η Υψηλή ένταση (για μικρή σχετικά διάρκεια) προκαλεί την έκκριση αδρεναλίνης (επινεφρίνης), η οποία προκαλεί την έκκριση γλυκαγόνης, η οποία ενεργοποιεί το αποθηκευμένο γλυκογόνο στο σώμα μας, για να καεί ως ενέργεια!

Ταυτόχρονα, καταστέλλει την έκκριση ινσουλίνης απο το πάγκρεας, η οποία βοηθά στην αποθήκευση λίπους, αλλά και την γλυκονεογένεση στο Ήπαρ, διαδικασία παραγωγής και αποθήκευσης γλυκόζης.

*Ειδικά οι άνθρωποι που πάσχουν απο αντίσταση ινσουλίνης – μεταβολικό σύνδρομο, βλέπουν εκπληκτικά οφέλη απο αυτή την στρατηγική προπόνησης*

Μετά τα 30 λεπτά με αντιστάσεις (βάρη), και αφού έχουμε διεγείρει τις αναβολικές ορμόνες

(δημιουργία άλιπης μυικής μάζας , που έχει σαν συνέπεια την συνολική αύξηση του μεταβολισμού, που έχει σαν συνέπεια να καίμε παραπάνω λίπος καθόλη την διάρκεια της ημέρας)

είναι πολύ σημαντικό, να μην σταματήσουμε την προπόνησή μας, αλλά να περάσουμε σε αερόβια προπόνηση, κάνοντας ένα ήπιο ή χαλαρό τζόκινγκ ή και έντονο περπάτημα για άλλα περίπου 30 – 45 λεπτά.

Σε αυτή τη φάση, το σώμα μας, το οποίο είναι ήδη κινητοποιημένο, και έχοντας κάψει ένα σημαντικό μέρος του γλυκογόνου, αλλάζει μορφή καυσίμου και αρχίζει να καίει καθαρό λίπος!

Προσοχή!

Σε αυτή την φάση, είναι σημαντικό να μην ανεβάσουμε την ένταση, ώστε να παραμείνουμε σε αερόβια κατάσταση και όχι αναερόβια. Αλλιώς θα συνεχίσουμε να καίμε γλυκόζη, και όχι αποθηκευμένο λίπος.

Επίσης, αν συνεχίσουμε να δουλεύουμε σε υψηλή ένταση, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να περάσουμε σε φάση καταβολισμού, προκαλώντας τεράστια καταστροφή της μυικής μας μάζας, που θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο μεταβολισμός μας και να αυξηθεί το ποσοστό λίπους.

Για τους γνώστες τα πάντα έχουν να κάνουν με το κλάσμα Αυξητικές Ορμόνες / Κορτιζόλη.

Με τους ανθρώπους που συνεργάζομαι, καθόλη την διάρκεια της προπόνησης αλλά και αμέσως μετά, τους χορηγώ ένα εξαιρετικά αλκαλικό ρόφημα, πολύ πλούσιο σε αμινοξέα – μέταλλα, οποίο μειώνει δραματικά την παραγωγή Κορτιζόλης,

ώστε να βρίσκονται συνέχεια σε φάση αναβολισμού – αύξηση μεταβολισμού – δημιουργία άλιπης μυικής μάζας – καύσης λίπους,

αλλά και να αναρρώνουν εκπληκτικά γρήγορα, σταματώντας πολύ ταχύτερα τις φλεγμονές και την οξύτητα (γαλακτικό οξύ – ελεύθερες ρίζες) απο το σώμα τους.

Δηλαδή με την σωστή στρατηγική, με μόνο 1 ώρα προπόνηση 3-4 φορές την εβδομάδα, και με το σωστό πρόγραμμα αποτοξίνωσης, τα οφέλη μπορεί να είναι τεράστια, αλλά και άμεσα!

Το κυριότερο όμως, είναι πως επιτυγχάνονται εύκολα, κάτι που μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε αυτό το τρόπο ζωής για πάντα, και όχι να μπούμε σε διαδικασία γιο – γιο βάζοντας και βγάζοντας διαρκώς βάρος.

Και ασφαλώς, δεν είναι μόνο τα εξωτερικά οφέλη το κέρδος, αλλά και τα εσωτερικά, καθώς η αποτοξίνωση σταματάει φλεγμονές – τοξίνες – οξείδωση και γήρανση!

 

Έχουμε τις Λύσεις – Έχεις την Επιλογή!!!

 

του Στράτου Μελίτη