Χανιώτισσα συγκέντρωσε 19.574 μόρια στις Πανέλληνες και πάει στο MIT

 

 

Βαλίτσες για Βοστώνη ετοιμάζει η Χανιώτισσα Κορίνα Διγαλάκη που συγκέντρωσε 19.574 μόρια και είναι η πρώτη σε βαθμολογία στον νομό. Όπως λέει στο zarpanews.gr εμπιστεύεται τα ελληνικά Πολυτεχνεία και θεωρεί ότι ορισμένα είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Όμως από την στιγμή που έγινε δεκτή στο κορυφαίο τεχνολογικό ίδρυμα στον κόσμο, δεν χωρούν δεύτερες σκέψεις…


«Ήταν τ’ όνειρό μου να πάω στο ΜΙΤ» μας λέει και εξηγεί ότι θα φοιτήσει σε σχολή που οδηγεί σε διπλό πτυχίο σε μαθηματικά και επιστήμη υπολογιστών». «Στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλά ιδρύματα που είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Απλώς ορισμένα ιδρύματα στο εξωτερικό είναι ξεχωριστά, τόσο και ως προς το επίπεδο των σπουδών που παρέχουν όσο και ως προς την ομάδα με την οποία θα βρίσκεσαι. Επίσης, θα υπάρχουν και καλύτερες προοπτικές για το μέλλον» μας απαντά, όταν την ρωτάμε τι είναι αυτό που κινητοποιεί όλο και περισσότερα παιδιά να σπουδάσουν στο εξωτερικό.

Για να γίνει δεκτή ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες υποψηφίους από όλον τον κόσμο, η Κορίνα πέρασε από… χίλια κύματα: «Εκεί κοιτάνε πιο ολοκληρωμένα το προφίλ ενός ατόμου. Έδωσα κάποιες εξετάσεις στην Αθήνα όμως εκτός από αυτό έπρεπε να γράψω πολλές εκθέσεις για διάφορα πράγματα. Για τον εαυτό μου, τα ενδιαφέροντά μου, τι με απασχολεί, τι διακρίσεις έχω και άλλα».

 

Η αγάπη και το ταλέντο της για τις φυσικές επιστήμες της έχουν ήδη δώσει διακρίσεις στην Ολυμπιάδα των Μαθηματικών ενώ ήδη έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή της στην Ολυμπιάδα της Φυσικής που θα γίνει τον Ιούλιο στην Ινδονησία.


«Να ανοίξει το μυαλό μας»

Όσο για τη συμβουλή της προς τα παιδιά που θα ξεκινήσουν τώρα την γ’ λυκείου; «Να προσπαθούν να μην διαβάζουν μόνο αυτό που χρειάζεται για τις πανελλήνιες. Κάτι το οποίο τους ενδιαφέρει να το ψάχνουν λίγο περισσότερο. Στο διαδίκτυο υπάρχουν απεριόριστες πηγές ασκήσεων, προβλημάτων εφαρμογών των όσων μαθαίνουμε στην καθημερινότητα για να ανοίξει λίγο περισσότερο το μυαλό τους. Επειδή το σύστημα που εφαρμόζουμε τώρα που ξέρουμε ποια ακριβώς είναι η ύλη στο κάθε μάθημα, καταστρέφει την έννοια της μάθησης και κλείνει το μυαλό μας. Ακόμα και χρησιμοθηρικά όμως να το δούμε αν στις εξετάσεις μετά πέσει κάτι που είναι λίγο έξω από την ύλη, δεν θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε».

 

ΠΗΓΗ 

Στην ίδια κατηγορία